събота, 6 ноември 2010 г.

Онлайн магазин - съвети(2)




След това идва сложния момент – как да се рекламираме и да определим таргетите

* Изгответе си точен план към коя група потребители се насочвате вашия магазин не може да е насочен към “всички” ! Аз примерно съм се концентрирал към потребители с доходи между 600-1200 лв. на възраст от 25-40 год.
* Заложете и на българите , живеещи в чужбина – за тази цел определено вкарайте разплащания през пейпал.
* Подберете си добра куриерска фирма ( то май няма такава, мамка му ) , защото тези КУРиери спокойно могат да ви закопаят – предлагат доставка до врата и ако асансьора не работи ти се обаждат да слезеш и да ги чакаш пред входа , че аз си живея у нас , а не пред входа да не говорим, че пращаш напр букет цветя , а “…….- експрес” му носи вече салата ! Затова си създайте собствена мрежа – във всяко градче има бол съвестни пенсионери, готови да ви свършат работа за 5 кинта и да не ви осерат позициите!
* Няма да пиша за събмита, щото тук всичко е ясно – проблема идва после – започват да ви се обаждат световно неизвестни порталчета и да ви искат пари за да ви включат в каталозите си, като ви обясняват тъпо колко им е посетен сайта и как всичко ще е ок ! Отказвайте без колебания – не си струва ! и още нещо събмитвайте тогава , когато магазина е абсолютно готов и подреден, иначе си гърмите патроните.
* Чувал съм, че няма лоша реклама, ама не съм съгласен – има ненужна реклама, която не носи нищо, освен разходи – когато правиш интернет магазин го рекламирай в интернет – там са твоите потребители, тъпо е да пишеш платена статия във вестник напр. и пак повтарям бягайте от глутницата рекламни агенти, които ще Ви нападнат

Това не е виц – преди 5-6 дни ми се обади един пич, да ми обясни , че те държали правата за адуъдс и гуглето в бг и техните реклами само излизали на първа страница и “повярвайте господине ние държим монопола на гугл в българия” – ей такива ще ви побъркат !

* Когато изграждате рекламна стратегия – гледайте да плащате на клик!
* Не се скъпете за добра и таргетирана реклама – тя се изплаща !
* Проучете правилно конкуренцията – това е трудно, но ако се представиш за репортер от по-известен вестник и проведете интервю на тема – онлайн търговията в тази област – малко мръсен номер, но върши работа!
* Не се отчайвай , ако конкуренцията ти е мощна и финансово подплатена – в интернет “бързите” риби изяждат “бавните”, а не “големите” – “малките”

Няма коментари:

Публикуване на коментар