събота, 21 август 2010 г.

Урок 1: Как да си направя сайт?


Радвам се да ви посрещна. И веднага искам да ви кажа какво ще намерите в моя сайт: полезна информация за създаването, администрирането и развиването на ваш собствен сайт. Постарал съм се да систематизирам, на база своя опит, информация както за безплатни, така и за платени ресурси, продукти или услуги, които си струва да ползвате, за да не губите време и усилия в разочарования. Ще се радвам, ако прецените, че съм постигнал целта си (и ме подкрепите).

Насочеността на материалите тук е по-скоро към начинаещите, но вярвам, че по-напредналите също могат да открият интересни моменти (ако сте професионалист и бихте желали да подпомогнете това начинание, присъединете се към мен, за да направим заедно сайта по-богат и полезен на всички, които попаднат в него).

И така, ако вие искате да имате свой сайт, но не разбирате достатъчно, за да си го направите сами, а и бихте искали да го имате безсрочно, да можете да го управлявате и развивате сами и това да не ви струва пари, то сте дошли точно където трябва. Защото правенето на малки, но професионални сайтове, в които можеш да сложиш и, много по-важно - да управляваш и развиваш, практически всичко, от статични текстове, снимки или видео до динамични приложения за видеочат он-лайн, никога преди не е било толкова лесно, а и безплатно. Вярвам, че в този сайт ще намерите отговорите на вашите желания и ще се възползвате, така както направих и самият аз преди време.



Защо реших да споделя наученото? Защо да не правя пари от това? Е, ами едното не изключва другото, нали! Вие винаги можете да ме потърсите за платени услуги - съвети, помощ, цялостно изработване на сайта ви, реклама и т.н.

И така, сега вече сте на една крачка от реализирането на желанието ви. И тази крачка е просто да изберете някой от вариантите, изброени на тази страница.

Няма коментари:

Публикуване на коментар